Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Μια καρδιά τα χέρια μου σου ... φτιάξανε!

Πριν καιρό άρχισα να ψάχνω για την πιό όμορφη καρδούλα αμιγκουρούμι να φτιάξω.

Βρηκα διάφορες φουσκωτές, ξεφούσκωτες, πολύχρωμες, αδιάφορες........

Ωστε πριν καναδυό χρόνια έπεσα πάνω στην τέλεια καρδιά.

Ζουμπουρλούδικη, ζουπιχτή, αγαπησιάρα.


Εφτιαξα μία και τη χάρισα.  Τώρα που καταπιάστηκα να φτιάξω άλλη μία για αγαπημένο μου πρόσωπο μου ήλθε η ιδέα.....

Θα μεταφράσω τις οδηγίες σκέφτηκα, να μπορέσουν να φτιάξουν και οι φίλες μου.

Οσες θέλουν τουλάχιστον.  Κι έτσι έκανα!

Μετέφρασα τις οδηγίες όσο πιό κατανοητά μπορούσα (δεν το'χω ξανακάνει σας το ορκίζομαι) και τις έκλεισα σε ενα αρχείο pdf και τις ανέβασα στο ιντερνέτ απ όπου μπορείτε να τις κατεβάσετε πηγαίνοντας σ'αυτό τον σύνδεσμο πιό κάτω

Οδηγίες στα ελληνικά

Αν κάποια αποφασίσει να την φτιάξει για όποια απορία εδώ είμαι!



5 σχόλια:

  1. Πραγματι ζουμπουρλούδικες οι καρδούλες σου Τζιντερούλα μου...τι ομορφες!!! σου ερχεται να τις ζουπίξεις..χι.χι. πήγα και στις οδηγίες...χι.χι. αν το πιστεψεις αυτό που σου γραφω... είχα όλα τα τευχη του... Εκεινη και Εσείς..... ενα περιοδικό για πλεχτα και οτι αλλο φανταστείς..χι.χι ποτέ δεν ξαταφερα να καταλαβω αυτές τις οδηγίες..τα εβγαζα απο τις φωτογραφίες..χι.χιχ το ξερω αν .. μάθεις τα συμβολα.. δεν είναι δυσκολο......σε ευχαριστούμε για την μεταφραση...πολα φιλακια.. και να έχεις αυριο μια όμορφη μέρα.. φιλακιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!
    Ωραίο καρδιά! Κατακόκκινη και όντως φουσκωτή! χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα προσβλητικα σχολια θα σβηνονται αμεσα 😉