Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Σπαγγολούλουδα τα εύκολα !!!







Μιά ιδέα ήταν να τα χρησιμοποιήσει κανείς γιά διακόσμηση όπως βλέπετε πιό πάνω αλλά και πιό κάτω


Ομως και οι δύο ιδέες ήταν μακρυά απ'το δικό μου γούστο.  Σκέφτηκα να τα χρησιμοποιήσω αλλιώς. Οχι δεν θα φτιάξω τα χρωματιστά αλλά τα άλλα στο φυσικό χρώμα του σπάγγου.  Μετά θα ενώσουμε τα λουλουδάκια μεταξύ τους σαν μοτιφάκια και θα φτιάξω ένα σχήμα και μέγεθος που να καλύπτη την μπροστινή μεριά ενός διακοσμητικού μαξιλαριού (σε όποιο σχήμα μου αρέσει).  Γι'αυτή την περίπτωση έχω αγοράσει ήδη φτηνά μαξιλαράκια μονόχρωμα από το σούπερ μάρκετ.



Τις οδηγίες γιά τα λουλουδάκια (αγγλικά) αυτά τις πήρα από εδώ > http://www.thebugbytes.com/2012/02/twine-flowers.html

16 σχόλια:

  1. Ωραία ιδέα τα λουλούδια με τον σπάγγο, σε ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Μαίρη μου!!!!!
    Πολύ ωραία λουλούδια, θα μας χρειαστούν για την πρόσκληση της Άσπας για τη Ναύπακτο!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Μαιρούλα με τις ιδέες σου! Πολύ ωραία και πρωτότυπα είναι!
    Δημιουργική να είναι η νέα χρονιά με υγεία και πολλές χαρές!

    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα και πρωτότυπα .... όλες οι Χρυσομέλισσες έχουμε αδυναμία στα φυσικά υλικά !!! Καλή χρονιά σου ευχόμαστε με υγεία και μπόλικη δημιουργική διάθεση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολο πρωτότυπες ιδέες είσαι φιλεναδα... πολύ όμορφα τα σπαγγολούλουδα.. περιμένω να δώ πως έφτιαξες τα δικά σου...καλή σου χρονιά... μάτια μου.. με πάρα πολύ υγεία... με πάρα πολύ αγάπη και πάρα μα πάρα πολλά χαμόγελα.. φιλλάκιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oυυυυυ θα περιμένεις Ρουλιώ μου. Προηγούνται άλλες δημιουργίες!!!

      Διαγραφή
  6. πολύ καλό!!! και..καλή χρονια σου εύχομαι.με υγεία!!! http://peripteroedw.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλή χρονιά, αγαπητή Ginger,πολυ όμορφα τα σπαγγολουλουδακια σου!αλλα και η επιλογή εικόνας με την πεταλούδα πανω στο κιτρινο τριαντάφυλλο, ακριβώς ετοιμο για ΝΑΥΠΑΚΤΟ!καλή χρόνια με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή χρονιά και σε σένα. Καλέ δεν είναι πεταλούδα. Η νεραιδα που φυλάει τις δημιουργιες μου ειναι. Ευχαριστως να στη δανίσω να φυλάει και τις δικές σου!

      Διαγραφή
  8. Μα τι είσαι εσύ! Είπαμε αλλά όχι έτσι απότομα! Και χωρίς σχόλια κιόλας!!!
    Και να σκεφτείς ότι αυτό το μπλόγκ εδώ δεν το έχω καν στο ρίντερ μου, μιας που δεν ασχολούμαι με τα κραφτς! Σεβαστή η επιλογή σου πάντως! :) Μην το κλείσεις όμως τελείως, ίσως να χρειαστείς να ξανακάνεις καμία!!!
    Καλημέρα!!!

    ΥΓ. ευχαριστώ που με ενέφερες ως φίλο πιστό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. HΦακι μου σημαδια του χαρακτηρα μου. Αμφιταλαντεύομαι γιά ακρετό καιρό πάνω σε κάτι αλλό όταν πω ΔΙΑΖΥΓΙΟ ειναι χωρίς επιστροφή. Αλλωστε εχω αυτό εδώ, των κοριτσιων μου που το εχω εγκαταλείψει κι υπαρχει κι ακόμα ένα που δεν το εχω κοινοποιήσει γιατί θα έχει περισσότερη χρήση στο μέλλον όταν θα αρχίσουμε να επιστρέφουμε στην Ελλάδα. Η επαφή δεν χάνεται, αν υπάρχει κάτι πραγματικά αξιόλογο μπορεί να παρακάμπτω απ τη γραμμή μου εδώ και να το μοιράζομαι. Με ξέρεις δεν μπορώ αν δεν μοιράζομαι. Δεν κλείνω αποκλείεται χαχαχα. Πραγματικά σ'ευχαριστώ που αποδείχθηκες πιστός φίλος. Ειναι αλήθεια. Δίχνει σημάδια και του δικού σου χαρακτήρα. Τυχερή οι άνθρωποι που είναι γύρω σου. Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Εντάξει λοιπόν! Καλησπέρα! Θα τα λέμε και από δω!!

      Διαγραφή

Τα προσβλητικα σχολια θα σβηνονται αμεσα 😉